ثبت درخواست فوری
درمان زردی نوزاد در منزل

درمان زردی نوزاد در منزل

  • دسته بندی : مهم ترین نکات خدمات پرستاری در منزل
  • نویسنده: دکتر مزدک فلاحی
  • درتاریخ : 5 تیر 1403
  • بدون دیدگاه

آیا می دانید زردی نوزاد به چه علتی رخ می دهد؟ آیا شما نیز با به دنیا آمدن نوزاد خود و گذشتن چند ساعت از نهایت لذت بردن نوزاد خود با مشکل زردی نوزاد خود دست و پنجه نرم می کنید؟ آیا شما نیز اکنون استرس دارید که چگونه می شود زردی نوزاد خود را بی آنکه نیاز به ماندن در بیمارستان را داشته باشید درمان کنید؟ نگران نباشید! ما از مرکز درمان در منزل درمان نو در این مطلب با شماییم تا هم در صورت نیاز درخواست شما را مبنی بر انجام درمان زردی نوزاد در منزل خودتان پاسخ دهیم و هم آگاهی شما را در رابطه با این فرآیند و نکات مهم آن افزایش دهیم، سوالات بسیار زیادی هم اکنون ذهن شما را درگیر کرده اما نگران نباشید چون ما تمام تلاشمان را کرده ایم تا با جمع آوری مطالب مورد نیاز شما پاسخ این سوالات را بدهیم، در ابتدای کار پیشنهاد می کنیم اگر درخواست مشاوره و یا دریافت این خدمات در خانه خود را دارید از طریق سرشماره 02122927270 درخواست خود را به اپراتور ها اعلام نمایید و اگر تمایل به افزایش اطلاعات و آگاهی از نکات مهم این خدمات دارید با ما تا انتهای مطالب همراه باشید.

پیشنهاد ویژه برای مادران بعد از زایمان: مشاوره خصوصی با کارشناس مامایی در منزل به وقت دلخواه شما!

فتوتراپی نوزاد در منزل چگونه خدماتی است؟

فتوتراپی نوزاد در منزل چگونه خدماتی است؟

در برخی از نوزادان تازه به دنبا آمده با گذشت زمان تنها چند ساعت علائمی همانند زرد شدن دست و صورت، پاها، سفیدی چشم و دیگر اعضا رخ می دهد که علت آن وجود بیلی روبینی است که از بدن مادر به جنین (در هنکامی که داخل رحم) بوده منتقل شده است، اما شاید هم اکنون برای شما نیز سوال باشد که چرا به طور مثال 2 ساعت اول کودکتان ظاهری طبیعی داشته و اکنون زردی گرفته است؟ در جواب این سوال باید خدمتتان بگوییم 100 درصد کمک در دفع و خارج سازی مواد مضر بدن تحت تاثیر بند جفت و از طریق مادر در رحم صورت می گیرد، زمانی که کودک به خارج از رحم منتقل می شود و بند جفت نیز بریده می شود بدن کودک و اعضا مهم در دفع سموم یعنی کلیه ها، کبد، طحال و غیره اکنون موظف هستند که خودشان این امر مهم را انجام دهند، اما با توجه به اینکه در چند روزه ی اول توانایی کامل در خودکفایی این امر مهم را به دست نیاورده اند به همین علت است که زردی نوزاد به دلیل افزایش بیلی روبین خونی که ناشی از گلبول های قرمز خون است افزایش یافته و در نهایت مقدار آن بیشتر می شود اما کودک تا چند روز اول توانایی و شکستن این مولکول و تجزیه و دفع آن را ندارد، از همین رو نیاز است که ما به حمایت نوزاد برویم و با استفاده از دستگاهی به نام فتوتراپی به صورت فیزیکی این مولکول را شکسته و کمک در تجزیه و دفع آن در بدن نوزاد کنیم، به طور کلی فتوتراپی با تابش نور یو وی UV به سطح پوست بدن نوزاد که خون در مواجهه با آن است سبب شکسته شدن بیلی روبین خونی می گردد و این امر هملانطور که گفته شد کمک می کند تا دفع این مولکول بیشتر گردد.

بیشتر بخوانیم: ویزیت متخصص زنان و زایمان در منزل

قیمت فتوتراپی نوزاد در منزل

برای ان دسته از افرادی که می خواهند سریعا این خدمات را در خانه خود هماهنگ و دریافت کنند ما لیستی از هزینه فتوتراپی در منزل را برایشان آورده ایم تا با دیدگاه کامل بتوانند این خدمات را خانه خود دریافت نمایند، از آن جایی که بیمارستان ها مرجعع مهم درمان زردی نوزاد هستند راه کار اول آن است که شما بیمارستان را به خانه ترجیح دهید، اما بسیاری از افراد به دلایل مختلف تمایل به ماندن در بیمارستان را نداشته و می خواهند فرآیبند فتوتراپی در خانه خودشان و زیر نظر متخصص و کارشناس صورت بگیرد، این امر سبب می شود هزینه های کلی این دسته از افراد نیز کاهش یابد، از همین برای متوجه شدن قیمت فتوتراپی در منزل 1403 به لیست زیر نگاه کنید:

  • هزینه پکیج کامل فتوتراپی در منزل (شامل آزمایش خون از نوزاد + ویزیت متخصص اطفال در منزل + اجاره دستگاه و ست کردن آن) >> 3.700.000 تومان
  • قیمت فتوتراپی در منزل (با نسخه پزشک و فقط اجاره دستگاه و ست کردن) >> 1.100.000 تومان روز اول و روز های بعدی 850.000 تومان
  • تعرفه نمونه گیری خون بعد از یک روز فتوتراپی در منزل (ارسال جواب برای والدین) >> 800.000 تومان
  • هزینه فتوتراپی با استقرار پرستار در منزل (ست کردن + استقرار برای روز اول) >> 3.600.000 تومان
  • هزینه فتوتراپی با استقرار پرستار در منزل (ست کردن + استقرار برای روز های بعدی) >> 3.350.000 تومان
  • هزینه ارسال دستگاه فتوتراپی >> طبق تعرفه تاکسی اینترنتی
  • هزینه ایاب و ذهاب کارشناس برای ست کردن دستگاه فتوتراپی در منزل >> برای مناطق 22 گانه رایگان و برای مناطق حاشیه تهران طبق تعرفه تاکسی اینترنتی اسنپ و تپسی

نکاتی که برای هزینه زردی نوزاد در منزل باید به ان توجه نمایید:

  1. هزینه تجهیزات مانند: چشم بند نوزاد و غیره طبق فاکتور تجهیزات پزشکی با مهر قانونی محاسبه می گردد.
  2. همانطور که گفته شد هزینه درمان زردی نوزاد در خانه برای مناطق 22 گانه از نقطه نظر ایاب و ذهاب کارشنای رایگان است اما این هزینه برای مناطق خارج استان تهران مانند: بخش لواسانات، بومهن، شهر ری، ورامین، اسلامشهر، رباط کریم، شهر قدس، کن سولقان و غیره طبق تعرفه قانونی تاکسی اینترنتی می باشد.
  3. برای درمان زردی نوزاد در منزل باید نسخه پزشک در دست باشد، این نسخه یا از طریق شما به مرکز اعلام می گردد و یا ازطریق ویزیت متخصص اطفال در منزل و چکاپ نوزاد تعیین می شود.
  4. برای والدینی که جهت درمان زردی نوزاد خود نسخه درمانی ندارند به هیچ وجه خدمات ارائه نمی گردد.
  5. برای دیافت هزینه از طریق بیمه گذار خود باید ابتدا با بیمه گذار مکاتبه نمایید و سپس درخواست خود را به اپراتور اعلام کنید، در انتهای خدمات و بهبود کامل نوزاد می توانید قبض بیمه را از مرکز درمان نو دریافت و به بیمه گذار خود ارسال نمایید.

بیشتر بخوانیم: پرستار کودک در منزل تهران و نحوه درخواست آن

نحوه درخواست فتوتراپی در منزل نوزادان

نحوه درخواست فتوتراپی در منزل نوزادان

والدین عزیز برای ثبت درخواست خود مبنی بر اعزام کارشناس جهت انجام فتوتراپی در خانه با دستگاه می توانند درخواست خود را از طریق 02122927270 به اپراتور های شبانه روزی درمان نو اعلام نمایند، این خدمات به دلیل ماهیت اورژانسی بودن و نیاز فوری والدین و نوزادان به صورت 24 ساعته و شبانه روزی قابل ارائه و اجرا می باشد، کاربران عزیز حتی در ایم تعطیل نیز می توانند از این خدمات در منزل خمد بهره مند گردند، اگر تمایل به دریافت این خدمات دارید هم اکنون از طریق راه های ارتباطی با ما  در تماس باشید.

بیشتر بخوانیم: حقوق پرستار کودک در خانه تهران

آمادگی های لازم برای درمان زردی نوزاد در خانه

اما! حالا بیایید در رابطه با نکته های فتوتراپی در خانه و اولین قدم آمادگی های لازم برای این خدمات بیشتر صحبت نماییم، از آن جایی که فتوتراپی در خانه دارای اهمیت بالایی برای سلامت نوزاد می باشد توجه به آمادگی های لازم از سوی مادر و پدر بسیار اهمیت دارد، از مهم ترین آمادگی های والدین برای دریافت این خدمات می توان به:

  1. ایجاد فضای مناسب در منزل برای استقرار دستگاه و کودک
  2. آماده سازی تجهیزات مورد نیاز برای کودک همانند: شیشه شیر، پستانک، پوشک، زیر انداز نرم و غیره
  3. تعیین محل مناسب از نقطه نظر دما و تهیه هوا
  4. تغذیه مناسب برای مادر در طول فتوتراپی به دلیل تامین مواد مغذی شیر برای نوزاد (شیر خوردن نوزاد در طول فتوتراپی می تواند در کوتاه کردن زمان فتوتراپی از طریق دفع مدفوع کمک کننده باشد)
  5. آماده سازی سوالات مادر و پدر نوزاد در طول فرآیند فتوتراپی نوزاد خود
  6. پوشیدن لباس راحت برای مادر جهت تسریع در عمل شیر دهی و برگرداندن کودک به زیر دستگاه در منزل
  7. آموزش نکات مربوط به ست کردن دستگاه از سوی کارشناس
  8. یادگیری کار با دستگاه فتوتراپی
  9. تامین برق مناسب برای فعالیت مداوم دستگاه بدون قطعی توسط والدین
  10. توجه به اینکه به هیچ وجه نباید نوزاد 1 و 2 روزه از فتوتراپی استفاده ننماید
  11. داشتن ترازوی دیجیتالی دقیق جهت تعیین وزن نوزاد در منزل (زیرا نوزادان با وزن بالا نیاز بیشتری از نقطه نظر مدت زمان دریافت فتوتراپی در منزل دارند)

بیشتر بخوانیم: کاردرمانی کودکان در منزل

دستگاه فتوتراپی در منزل چگونه دستگاهی است؟

به طور کلی دستکاه فتوتراپی مبدل انرژی الکتریکی به نورانی است که فاقد موتور و تجهیزات خاص و حیاتی می باشد، در گذشته از لامپ مهتابی برای درمان زردی نوزاد استفاده می شد که دارای عوارض جبران ناپذیر نظیر سوختگی پوست نوزاد بود، اشعه یوی وی همان اشعه خورشید است که توسط دستکاه فتوتراپی نوزاد منتشر می گردد، این اشعه نیز دارای گرما می باشد اما مقدار دمای آن بسیار کنترل شده و کم خطر تر از لامپ مهتابی قدیم می باشد، به طور معمول و آن چیزی که در یطح درمان زردی نوزاد وجود دارد دستگاه زردی نوزاد در منزل دارای 4 لامپ است که هر یک در تولید اشعه ماورای بنفس UV فعالیت دارند، منبع تغذیه این دستگاه برق شهری 220 ولتی است و کارکرد آن می تواند مداوم و تا حتی چندی ماه نیز پشت سر هم انجام شود، دستگاه فتوتراپی در خانه دارای 2 پایه است که نوزاد در زیر آن قرار گرفته و در معرض تابش نور مستقیم دستکاه می باشد، از مجاورت دستگاه زردی نوزاد در رطوبت باید جلوگیری شود زیرا احتمال آتش سوزی و آسیب به نوزاد وجود دارد.

بیشتر بخوانیم: تزریقات کودکان در منزل

بهترین برند های دستگاه زردی نوزاد جه نام دارد؟

بهترین برند های دستگاه زردی نوزاد جه نام دارد؟

برخی از ولدین برای درمان سریع زردی نوزاد خود به دنبال بهترین برند دستکاه فتوتراپی یا زردی نوزاد در خانه می گردند، از آن جایی که این مطلب در موازات این مورد نیز قرار می گیرد قصد کردیم ر رابطه با بهترین برند دستگاه فتوتراپی در کشور ایران و به ویژه استان تهران برایتان توضیحاتی را ارائه نماییم، بهترین برند و با کیفیت ترین برند دستگاه فتوتراپی نوزادان توسان نام دارد که دارای ویژگی های ساختاری زیر می باشد:

  • ساخت دوسلدورف آلمان
  • 4 لامپه
  • دارای تایمر خاموش کننده اتوماتیک
  • دو پایه
  • مصرف برق شهری
  • دارای محافظ بر روی لامپ ها
  • سبک
  • پرتابل

همانطور که خدمتتان گفته شد کرایه دستکاه فتوتراپی در منزل برای 1 روز 1.100.000 تومان می باشد، اگر تمایل به اجراه دستکاه فتوتراپی در منزل را دارید از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید.

بیشتر بخوانیم: مربی کودک در منزل

آموزش فتوتراپی در منزل

از آن جایی که برخی از خانواده ها تماس به استخدام پرستار در منزل برای فرآیند فتوتراپی در خانه را ندارند قصد کردیم در این قسمت در رابطه با نحوه فتوتراپی نوزاد در منزل و کار با این دستگاه بیشتر صحبت نماییم، برای شما آموزش تصویر در قالب چند عکس را آورده ایم که دعوت می کنیم برای دیدن آن ها با ما همراه باشید:

  • دستگاه را از محفظه آن خارج می کنیم، مطابق شکل زیر.

دستگاه را از محفظه آن خارج می کنیم، مطابق شکل زیر.

  • مطالعه دستورالعمل ها.

مطالعه دستورالعمل ها.

  • پایه های دستگاه را باز می کنیم.

پایه های دستگاه را باز می کنیم.

  • دستگاه را روی پایه ها قرار می دهیم.

دستگاه را روی پایه ها قرار می دهیم.

  • کابل برق را به دستگاه متصل می کنیم.

کابل برق را به دستگاه متصل می کنیم.

  • دستگاه را به برق می زنیم.

دستگاه را به برق می زنیم.

  • رعایت نکات قبل از فتوتراپی.

رعایت نکات قبل از فتوتراپی.

  • انتخاب چشم بند نوزاد.

انتخاب چشم بند نوزاد.

  • چشم بند را از قسمت جلویی و بالایی می بندیم.

چشم بند را از قسمت جلویی می بندیم.

  • نحوه بستن چشم بند نوزاد.

نحوه بستن چشم بند نوزاد.

  • دستگاه را روشن می کنیم.

دستگاه را روشن می کمتیم.

  • صفحه نمایش روشن می شود.

صفحه نمایش روشن می شود.

  • سطر اول نشان دهنده زمان درمان است.

سطر اول نشان دهنده زمان درمان است.

  • سطر دوم سمت راست نشان دهنده دمای محیط است.

سطر دوم سمت راست نشان دهنده دمای محیط است.

  • کلید up مدت زمان درمان را بیشتر می کند.

کلید up مدت زمان درمان را بیشتر می کند.

  • کلید down زمان درمان را کاهش می دهد.

کلید down زمان درمان را کاهش می دهد.

  • برای شروع کلید استارت را می زنیم.

برای شروع کلید استارت را می زنیم.

  • بعد از فشردن استارت کلید ال ای دی سبز روشن می شود.

دستگاه شروع به کار می کند.

  • دستگاه شروع به کار می کند.

دستگاه شروع به کار می کند.

  • اگر در حین درمان نوزاد بی قراری کرد (مثلا شیر نیاز داشت یا هر مورد دیگر).

اگر در حین درمان نوزاد بی قراری کرد

  • کلید استاپ را مطابق شکل فشار می دهیم.

کلید استاپ را مطابق شکل فشار می دهیم.

  • به طور اتوماتیک زمان تا جایی که طی شده متوقف می شود.

به طور اتوماتیک زمان تا جایی که طی شده متوقف می شود.

  • و چراغ ال ای دی خاموش می شود.

و چراغ ال ای دی خاموش می شود.

  • سپس لامپ دستگاه خاموش می شود.

سپس لامپ دستگاه خاموش می شود.

  • نوزاد را از زیر دستگاه بر میداریم و کار های مورد نیاز را انجام می دهیم.

نوزاد را از زیر دستگاه بر میداریم.

  • نوزاد را به جای اولیه باز می گردانیم.

نوزاد را به جای اولیه باز می گردانیم.

  • دوباره دکمه استارت را می زنیم، بلافاصله ال ای دی سبز روشن و مجدد نور دستگاه ظاهر می شود.

دوباره دکمه استارت را می زنیم.

بیشتر بخوانیم: پرستاری از کودک اوتیسم در منزل

شرایط نگهداری نوزاد در دستگاه زردی

در رابطه با شرایط نگهداری نوزاد زیر دستگاه زردی می توان به نکات زیر اشاره نمود:

  • دستگاه باید کالیبره شود.
  • دستگاه باید در سطح صاف قرار داده شود.
  • زیر کودک باید نرم باشد و از تشک برای این کار استفاده گردد.
  • تمام بدن نوزاد باید لخت باشد تا در تاثیر مستقیم نور قرار بگیرد.
  • از روغن و لوسیون ها برای نرم کردن پوست نوزاد زیر دستگاه فتوتراپی استفاده ننمایید.
  • ناحیه ژنیتال یا آلت تناسلی باید با پوشک بسته شود و به هیچ وجه نو به آن نخورد.
  • ناحیه چشم ها باید با چشم بند بسته شود.
  • دمای خانه 23 الی 25 درجه باشد (دمای بالا سبب لیز گلبول های قرمز می گردد و در نهایت امکان افزایش مجدد زردی وجود دارد).
  • خواباندن کودک به پشت یا چپ و راست هیچ اختلالی در امر فتوتراپی به وجود نخواهد آورد.
  • اگر نوزاد در زیر دستگاه فتوتراپی تلاش برای خارج سازی چشم بند خود کرد باید تایمر دستگاه را متوقف نمایید و کودک را خارج کنید به او شیر دهید و در انتهای شیر دهی که کودک تمایل به خواب دارد به آرامی چشم بند را برای او فیکس کرده و او را دوباره زیر دستگاه زردی نوزاد قرار دهید.
  • درجه حرارت نوزاد باید بین 36 الی 37.2 باشد (برای سنجش این امر از ترمومتر استفاده نمایید).
  • بعد از برداشن نوزاد از زیر دستگاه او را دور یک ملحفه پشمی قرار دهید تا سردش نشود، زیرا می تواند سبب تشدید زردی بیشتر گردد.
  • برای درمان زردی نوزاد و تاثیر بالای دستگاه نهایتا نوزاد را 1 ساعت بیرون از دستگاه نگه دارید.

بیشتر بخوانیم: پرستاری از کودک دوقلو در منزل

نوزاد چند ساعت باید زیر دستگاه زردی بماند؟

نوزاد چند ساعت باید زیر دستگاه زردی بماند؟

برای جلوگیری از بی قراری نوزاد زیر دستگاه فتوتراپی، در هر بازه ماکسیمم 3 الی 4 ساعت باید نوزاد زیر دستگاه بماند، اگر بیش از این مقدار نوزاد زیر دستگاه زردی نوزاد بماند احتمال افت قند وجود دارد و سبب آسیب به نوزاد می شود، در این حالت با خاموش کردن تایمر که در قسمت های قبل به آن اشاره شد نوزاد را خارج می کنیم و به او شیر می دهیم، باد گلو و معده او را خارج می کنیم و پس از اطمینان از شرایط پایدار کودک از نقطه نظر اجابت مزاج و غیره او را با بستن چشم بند و ناحیه ژنیتال به زیر دستگاه باز می گردانیم.

بیشتر بخوانیم: مشاوره تغذیه برای کودکان

استفاده از پستانک زیر دستگاه فتوتراپی مشکلی دارد؟

برخی از والدین با توجه به استرسی که دارند سوال می کنند آیا پستانک زیر دستگاه منعی دارد؟ در جواب این کاربران باید بگوییم خیر، هیچ منعی برای گذاشتن پستانک در دهان نوزاد زیر دستگاه فتوتراپی وجود ندارد و این امر چه بسا در کنترل آرامش و کمک به خواب کودک نیز کمک می کند، اما باید مراقب باشیم به دنبال قرار دادن پستانک تنفس های نوزاد دچار مشکل نگردد و به آسانی بتواند نفس های طبیعی خود را در زیر دستکاه دنبال نماید.

بیشتر بخوانیم: روان درمانی کودکان در منزل

عوارض دستگاه فتوتراپی چیست؟

فتوتراپی یک روش درمانی است و از آن جایی که تمام روش های درمان پزشکی می توانند دارای عوارضی باشند بهتر است در این قسمت در رابطه با عوارض استفاده از دستگاه زردی نوزاد بیشتر صحبت کنیم، لیستی برای عوارض فتوتراپی نوزاد تهیه کرده ایم که حاصل نظرات و تجربیان والدینو کارشناسان مزکز درمان نو است، از مهم ترین عوارض فتوتراپی برای نوزادان می توان به:

  • عوارض نور دستگاه زردی برای اطرافیان >> این نور برای اطرافیان نوزاد که با فاصله تعیین شده 1 متر باشند هیچ عارضه ای ندارد اما بهتر است مادر مداوم به نوزاد خود نگاه نکند چون سبب آسیب به چشم مادر می گردد، نهایتا مادر در هر نیم ساعت 2 بار به دستگاه فتوتراپی نگاه کند.
  • فتوتراپی نوزاد بدون چشم بند (کنار رفتن چشم بند نوزاد زیر دستگاه زردی) >> تاثیر نور دستگاه زردی بر چشم نوزاد می تواند سبب آسیب به شبکیه، قرنیه و حتی عروق خونی چشم نوزاد گردد، از همین رو باید و از الزامات است که فتوتراپی برای نوزاد با چشم بند استاندارد صورت بپذیرد.
  • تیره شدن پوست نوزاد بعد از فتوتراپی >> از آن جایی که یو وی UV فتوتراپی سبب ترشح بیشتر ملانین پوست که واقع در سطح پوست می باشد می گردد پوست کودک بعد از فتوتراپی احتمال سیاه شدن را دارد، ملانین به طور کلی قهوه ای رنگ است و با ترشح بیشتر آن جهت محافظت از لایه های زیرین پوست سبب تغییر رنگ پوست می گردد.
  • اسهال >> یکی از عوارض دیگر اسهال را می توان گرم شدن شکم نوزاد دانست، لاکتوز که قند شیر است در مواجهه با گرما سبب تحریک حذکات دودی روده نوزاد می شود.
  • استفراغ >> اگر در حین فتوتراپی کودک استفراغ داشت می توان نتیجه گرفت که باد معده او تخلیه نشده و علت این امر به دلیل پوزیشن خوابیده نوزاد است، انواع استفراغ نوزاد زیر دستگاه فتوتراپی به رنگ زرد، شیری و کف آلود است.

بیشتر بخوانیم: انجام نوار مغز در منزل

پس از استفاده از دستگاه فتوتراپی در خانه چگونه بفهمیم که زردی رو به بهبود است؟

برای اینکه متوجه بشویم زردی نوزاد رو به بهبود است یا خیر باید از نوزاد تست زردی گرفته شود، برای این کار در ابتدا می توان از فرآیند آزمایش خون در منزل استفاده نماییم که با اعزام کارشناس به منزل و اخذ خون با کیت مخصوص زردی نوزاد از کف پای نوزاد نمونه آزمایش به آزمایشگاه فرستاده شده و در نهایت جواب آن آماده و تحویل همراه داده می شود، نهایت زمانی که برای این فرآیند مورد نیاز است 3 ساعت می باشد، اگر جواب زردی نوزاد 5 روزه کمتر از عدد 13 بود در محدوده طبیعی قرار گرفته است، اگر این عدد بین 15 الی 17.5 بود مشخص است که زردی نوزاد در محدوده ریسک بالا می باشد و باید فتوتراپی در منزل ادامه دار باشد، اگر عدد حاصله 18 به بود باید مجدد از ویزیت متخصص اطفال در منزل بهره گرفت تا نظر نهایی و تعداد روز های استفاده از فتوتراپی را به والدین اعلام نماید.

بیشتر بخوانیم: دگزامتازون برای کودکان

فتوتراپی در منزل تهران در کدام مناطق قابل انجام است؟

فتوتراپی در منزل تهران در کدام مناطق قابل انجام است؟

و اما برای ساکنین محترم استان تهران انجام فتوتراپی در منزل تهران قابل اجرا است، تمامی ساکنان محترم استان تهران می توانند از این خدمات در منزل خود بهره مند گردند، از مهم ترین مناطق دریافت کننده خدمات درمان زردی نوزاد در منزل می توان به:

  • فتوتراپی در منزل شمال تهران
  • فتوتراپی در منزل غرب تهران
  • فتوتراپی در منزل شرق تهران
  • فتوتراپی در منزل جنوب تهران

اجرای این خدمات حتی برای مناطق حاشیه استان تهران نیز قابل ارائه و انجام است، از مهم ترین مناطق حاشیه استان برای فتوتراپی می توان به: اسلامشهر، یافت آباد، ورامین، لواسان، کن سولقان، گرمدره، شهر ری، تهرانسر، گرمدره و غیره اشاره نمود.

اشتراک گذاری :

درج نظر برای این مطلب

اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
Captcha
loader
لطفا صبر کنید
مطالب مرتبط پیشنهادی

درمان نو را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

مشاوره
فوری