ثبت درخواست فوری
مزوتراپی در منزل

مزوتراپی در منزل

  • دسته بندی : مهم ترین نکات خدمات پرستاری در منزل
  • نویسنده: دکتر سید میلاد میری
  • درتاریخ : 8 مهر 1403
  • بدون دیدگاه

به دنبال رژیم غذایی نامناسب، افزایش سن، انتقال ژن های وراثتی و موارد به این صورت در برخی از افراد پوست نواحی مهم مانند صورت، زیر چشم، ابرو ها و لب ها دچار افتادگی می گردد که ناشی از شل شدن درم و اپیدرم در این نواحی می باشد، روش های مختلفی برای جوانسازی پوست وجود دارد که کلید اصلی بهترین روش در سال ۱۹۵۲ میلادی توسط متخصص فرانسوی با کشت پروتئین ها و ویتامین های خون استارت خورد، امروزه هم برای جوانسازی چین و چروک و شادابی پوست از روش مزوتراپی استفاده می شود که این روش با تزریق کوکتل مزوتراپی غنی از ویتامین ها و پروتئین های مناسب پوست استفاده می گردد، مرکز خدمات پزشکی در منزل درمان نو با دارا بودن متخصصین مجرب در امر مزوتراپی در منزل می تواند این خدمات را با تجهیزات کامل در خانه شما اجرا کند بی آنکه نیاز به نوبت گیری و دریافت نوبت از مراکز و کلینیک های زیبایی داشته باشید، با ما تا انتهای مطالب همراه باشید تا هر آن چیزی که در رابطه با خدمات مزوتراپی در خانه نیاز به دانستن دارید را خدمتتان ارائه نمایم، اگر تمایل به دریافت این خدمات در منزل خود دارید از طریق راه های ارتباطی مجموعه درمان نو 02122927270 و 09194685699 درخواستتان را به اپراتور های درمان نو اعلام نمایید.

هزینه مزوتراپی در منزل

از آن جایی که خدمات مزوتراپی از دسته خدمات زیبایی می باشد ارائه این خدمات در منزل باید طبق تعرفه مصوب وزارت بهداشت باشد که ما قصد کرده ایم در رابطه با هزینه مزوتراپی برایتان لیستی را تهیه و تنظیم کنیم که قبل از دریافت این خدمات اطلاعاتتان را در حیطه تعرفه های اجرایی این خدمات بیشتر نماییم، هزینه مزوتراپی در منزل تهران سال 1403 به شرح زیر می باشد:

  1. هزینه مزوتراپی مو در منزل >> 2.200.000 هزارتومان (بدون تجهیزات)
  2. هزینه مزوتراپی صورت در منزل >> 2.000.000 هزارتومان (بدون تجهیزات)
  3. هزینه مزوتراپی ابرو در منزل >> 2.000.000 هزارتومان (بدون تجهیزات)
  4. هزینه مزوتراپی زیر چشم در منزل >> 2.400.000 هزارتومان (بدون تجهیزات)
  5. هزینه مزوتراپی شکم در منزل >> 2.000.000 هزارتومان (بدون تجهیزات)
  6. هزینه مزوتراپی لب در منزل >> 2.300.000 هزارتومان (بدون تجهیزات)
  7. هزینه تجهیزات مزوتراپی در منزل >> از 800.000 هزارتومان تا 1.500.000 متفاوت است
  8. هزینه ایاب و ذهاب پزشک یا کارشناس برای 22 منطقه داخل استان تهران >> رایگان
  9. هزینه ایاب و ذهاب برای خارج از 22 منطقه استان تهران >> طبق تعرفه مصوب تاکسی اینترنتی اسنپ و تپسی

نکاتی که در رابطه با هزینه مزوتراپی در خانه باید بدانید:

  • برای کاهش هزینه های مزوتراپی اگر بیمه گذار شما خدمات انجام مزوتراپی در منزل را تقبل هزینه می کند از سوی اپراتور ها قبض بیمه قابل صادر خواهد بود.
  • اگر هم زمان با مزو در منزل نیاز به انجام زدن سرم در منزل نیز داشتید می توانید از طریق اپراتور ها این خدمات را درخواست نمایید.
  • همانطور که خدمتتان گفته شد هزینه ایاب و ذهاب انجام مزوتراپی در خانه برای 22 منطقه داخل استان تهران رایگان است و برای خارج از 22 منطقه استان تهران طبق تعرفه تاکسی اینترنتی اسنپ و تپسی می باشد.

نحوه اعلام درخواست انجام مزوتراپی در منزل

نحوه اعلام درخواست انجام مزوتراپی در منزل

برای اعلام درخواست خدمات مزوتراپی در منزل شما عزیزان می توانید به 2 طریق تماس با شماره های 02122927270 و 09194685699 درخواستتان را به اپراتور ها اعلام نمایید، پس از اعلام درخواست اپراتور ها در رابطه با علائم پوست و سابقه انجام خدمات مزوتراپی در خانه از شما سوال خواهند کرد، پس از آن با پزشک هماهنگی های لازم انجام شده و سریعا با تجهیزات بهترین پزشک مزوتراپیست به منزل شما اعزام خواهد شد.

مزوتراپی در خانه چیست و چگونه انجام می شود؟

مزوتراپی در خانه چیست و چگونه انجام می شود؟

مزوتراپی از دسته خدمات زیبایی می باشد که به واسطه آن و تزریق کوکتل مزوتراپی پزشک اقدام به زیباتر کردن پوست و جوانسازی آن می نماید، بیایید سری به مطلب منتشر شده در وبسایت www.healthline.com بزنیم که در رابطه با "What is mesotherapy" توضیحات بسیار جالبی داده است، مزوتراپی در منزل با استفاده از کوکتل ویتامین، پروتئین های کلاژن، آنتی اکسیدان ها و اسید هیالورونیک اجرا می گردد که با سوزن های مخصوص مزوتراپی انجام می شود، این ترکیبات به فردی که میخواد جوانسازی پوست را انجام دهد کمک می کند تا از طریق فیزیکی و خارجی این ترکیبات را دریافت کند، از طریق حتی بدون مداخله دارویی می توان به آسانی جوانسازی پوست را اجرا و انجام داد.

انواع مزوتراپی در منزل به چند دسته تقسیم می شود؟

مزوتراپی دارای انواع مختلفی می باشد که از مهم ترین آن می توان به مزوتراپی شکم در خانه، مزوتراپی مو در خانه، مزوتراپی زیرچشم در خانه، مزوتراپی پوست در خانه اشاره نمود، در رابطه به هر یک از انواع مزوتراپی توضیحات جالبی را برایتان آماده کرده ایم که خدمتتان ارائه می نماییم:

مزوتراپی پوست در منزل

مزوتراپی پوست برای جوانسازی و ویتامینه کرن پوست مورد استفاده قرار می گیرد، در ترکیب مایع مزوتراپی برای پوست از وبتامین های گروه ب، ویتامین A، ویتامین B، ویتامین سی تزریقی و همچنین ویتامین های E و D و کوآنزیم Q10 استفاده می شود، همچنین کلاژن های پروتئینی نیز با استفاده از تزریق مزوتراپی پوست در خانه توسط پزشک و نیدل مزوتراپی قابل دریافت می باشد.

مزوتراپی ابرو در منزل

مزوتراپی ابرو در خانه برای تحریک رشد بهتر ابرو و پرپشت شدن دانه های مو ابرو و ریشه ابرو ها بسیار ارزشمند و مناسب است، با استفاده از مزوتراپی ابرو می توان ویتامین ها و پروتئین های پیش ساز ریشه ابرو به صورت دستی و تزریقی به ریشه ابرو زده شده و سریعا رشد ابرو ها بیشتر می گردد، برای افرادی که از تتو ابرو، ریزش ابرو ها بر اثر شیمی درمانی، ژن ارثی ابرو کم پشت و موارد به این صورت رنج می برند می توان به آسانی از این طریق تحریک تولید ابرو ها را اجرا نمود.

مزوتراپی مو در منزل

از مزوتراپی مو در خانه توسط پزشک نیز برای پر پشت کردن موهای سر و تقویت ریشه مو استفاده می شود، برای مزوتراپی از ویتامین های مخصوص مانند ویتامین بیوتین و بپانتین و همچنین سایر ویتامین های گروه ب استفاده می شود، از آن جایی که در مزوتراپی مو از ویتامین E و A نیز استفاده می شود می تواند کمک به ترمیم و براق شدن ریشه مو نیز می کند.

مزوتراپی لب در منزل

بسیاری از خانم ها برای برجستگی و زیبا نشان دادن لب های خود از فیلر و یا تزریق ژل لب استفاده می کنند، اما استفاده از این نوع تزریقات در واقع به صورت مصنوعی زیبایی ایجاد می کند ولی در مزوتراپی لب در منزل که توسط پزشک انجام می شود شفاف شدن رنگ لب به همراه جوانسازی و بالا کشیدن حجم لب بر اساس تحریک سلولی طبیعی ایجاد می گردد که ماندگاری دائمی نیز دارد.

مزوتراپی گونه در منزل

برای مزوتراپی گونه نیز تزریق به اندازه مشخص در گونه ها انجام می شود و با تزریق املاح ویتامینی و ریز مغذی های نیاز پوست می توان به آسانی و بدون داشتن رژیم دارویی و یا روش های خطرناک و جراحی جوانسازی پوست گونه ها و برآمدگی و زیبایی آن ها را رقم زد.

مزوتراپی زیر چشم در منزل

زیر چشم ها به دلیل اینکه از حجم اپیدرم و درم پایین تری برخوردار است می تواند دهیدریشن و کاهش اب بیشتری را متحمل شود، استفاده از مزوتراپی هیدراتیشن زیرچشم توسط پزشک به فرد کمک می کند تا هم تزریق آب و هم تزریق ویتامین ها برای از بین بردن چین و چروک و هیدراته کردن زیر چشم جهت بالا بردن پوست و شفاف سازی به صورت اصولی اجرا گردد.

مزوتراپی شکم در منزل

مزوتراپی شکم برای افرادی که از بای پس معده یا جراحی ها لیپوساکشن استفاده کرده اند و اکنون دچار افتادگی پوست شکم شده اند بسیار ارزش دارد، در این حالت حجم تزریق مواد مزوتراپی به طور قطع بالا تر می رود اما به پوست کمک می کند تا هرچه سریعت خود را جمع کرده و زیبایی مجدد خود را به دست آورد.

روش تزریق مزوتراپی در منزل به چه صورتی است؟

روش تزریق مزوتراپی در منزل به چه صورتی است؟

امروزه با افزایش و ارتقا سطح علم دستگاه های جدیدی نیز طراحی شده که هم به صورت مکانیکی با دست و هم به صورت اتوماتیک می تواند تزریق مزوتراپی در منزل را اجرا کند، به صورت کلی به دو روش مکانیکی و تزریق با سرنگ ها و سرسوزن های مخصوص مزوتراپی می توان این خدمات را در منزل اجرا نمود و هم از طریق دستگاه های مخصوص و اتوماتیم با تعیین تعداد تزریق و ناحیه و نقشه تزریق مواد و املاح مزوتراپی این خدمات را اجرایی نمود، در هر دو روش اجرای خدمات سبب افزایش شفافیت و ماندگاری دارو در پوست می شود اما در روش تزریق مکانیکی با دست توسط پزشک قطعا تزریقات تخصصی تر و هدفمند تر می تواند صورت بپذیرد.

مهم ترین مزایای انجام مزوتراپی در منزل چیست؟

از مهم ترین فواید و مزایای انجام مزوتراپی در خانه می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. افزایش براقیت سطح پوست
  2. افزایش کیفیت ارتجاعی پوست و جلوگیری از کم آب شدن پوست
  3. افزایش شادابی پوست
  4. افزایش مقاومت پوست در برابر نور آفتاب و اشعه UV و سوختگی های سطح پوست
  5. ویتامینه گکردن پوست و جلوگیری از اختلالات گوارشی
  6. استفاده از خدمات با هزینه متناسیب تر در منزل
  7. استفاده از خدمات تخصصی توسط پزشک بدون گرفتن نوبت درمانی
  8. روشن تر کردن نواحی تیره و جلوگیری از لکه پوست
  9. هیدراتاسیون عمیق
  10. کاهش چین و چروک
  11. جلوگیری از استرس اکسیداتیو
  12. کاهش رنگدانه

گیرندگان خدمات مزوتراپی در منزل چه کسانی هستند؟

گیرندگان خدمات مزوتراپی در منزل چه کسانی هستند؟

اجرای خدمات مزوتراپی در منزل برای بزرگسالان قابل ارائه و انجام می باشد، معمولا گروه هدف استفاده از خدمات مزوتراپی خانم ها هستند اما بسیاری از خانم ها سوال دارند که آیا مزوتراپی در منزل در دوران بارداری نیز قابل انجام است؟ آیا در دوره شیردهی نیز می توان از مزوتراپی استفاده نمود؟ ما در این قسمت برای افزایش آگاهی شما لیست کامل توضیحات این دو مورد را ارائه داده ایم:

مزوتراپی در بارداری

مزوتراپی در بارداری ممنوع است، علت این امر می تواند مربوط به دریافت مواد و املاح موجود در قلم مزوتراپی باشد که به کوکتل مزوتراپی معروف است، درست است که در املاح موجود در مزوتراپی انواع ویتامین ها وجود دارد اما با جذب این ویتامین ها می تواند اختلال در سنتز سلول های جنینی رخ دهد.

مزوتراپی در شیردهی

مزوتراپی در شیردهی ممنوع است، مادران عزیز سعی کنید برای انجام مزوتراپی دوران شیردهی را انتخاب نکنید، ریزمغذی های موجود در قلم مزوتراپی می تواند از طریق شیر شما به کودک منتقل گردد و سبب آسیب ها و ناهنجاری ها به کودک شود.

مهم ترین موارد منع مصرف جهت تزریق مزوتراپی در منزل چیست؟

مهم ترین موارد منع مصرف جهت تزریق مزوتراپی در منزل چیست؟

همانطور که خدمتتان در رابطه با فواید مزوتراپی گفته شد بهتر است در رابطه با منع مصرف این روش زیبایی نیز توضیحاتی داده شود، موارد منع مصرف تزریق مزوتراپی در منزل شامل موارد زیر می شود:

  1. افراد دیابتی و وابسته به انسولین
  2. کوله سیست یا سنگ کیسه صفرا به همراه اسلاج یا لجن صفراوی
  3. در انواع بیماری های عفونی
  4. در بیماری های خودایمنی
  5. بارداری و شیردهی که در بالا خدمتتان گفته شد
  6. در اختلالات PT و PTT یا INR و مشکلات انعقادی
  7. کودکان
  8. در سیروز کبدی
  9. در CKD یا بیماری های مزمن کلیوی
  10. در اختلالات ژنتیکی حاد
  11. توده بدنی بیشتر از 30
  12. حساسیت مفرط به هر نوع تزریق
  13. بیمارانی که داروهای ضد انعقاد خون مصرف می کنند، داروهای قلبی (مانند آمیودارون، هیدرالازین، مسدود کننده کانال کلسیم، مسدود کننده بتا)

مزوتراپی در منزل تهران و مناطق تحت پوشش

مزوتراپی در منزل تهران و مناطق تحت پوشش

همانطور که خدمتتان در رابطه با فواید مزوتراپی گفته شد بهتر است در رابطه با منع مصرف این روش زیبایی نیز توضیحاتی داده شود، موارد منع مصرف تزریق مزوتراپی در منزل شامل موارد زیر می شود:

  • مزوتراپی در منزل شمال تهران
  • مزوتراپی در منزل غرب تهران
  • مزوتراپی در منزل شرق تهران
  • مزوتراپی در منزل جنوب تهران

اشاره نمود، ارائه این خدمات به صورت تخصصی از سوی مرکز درمان نو قابل ارائه و اجرا می باشد.

اشتراک گذاری :

درج نظر برای این مطلب

اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
Captcha
loader
لطفا صبر کنید
مطالب مرتبط پیشنهادی

درمان نو را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

مشاوره
فوری