ثبت درخواست فوری
تزریقات در منزل تهرانپارس

تزریقات در منزل تهرانپارس

  • دسته بندی : مناطق دریافت خدمات درمان در منزل
  • نویسنده: دکتر علی سراجی
  • درتاریخ : 21 بهمن 1402
  • 2 دیدگاه

تزریقات در منزل تهرانپارس به عنوان یک خدمت بهداشتی و پزشکی برای بیمارانی که دارای علامت های بیماری همانند آنفولانزا، اسهال، استفراغ و موارد مشابه می باشند مورد استفاده قرار می گیرد، این خدمات برای افرادی که نیاز به درمان ‌های حمایتی همانند دریافت مایعات وریدی یا ویتامین های مهم بدن را دارند و از طرفی نمی‌ توانند به مراکز درمانی مراجعه کنند ارائه می‌ گردد، از جمله مواردی که ممکن است در خدمات تزریقات در منزل تهرانپارس تهران انجام شود می توان به انجام: تزریق دارو، وصل سرم و یا دیگر درمان‌ های پزشکی حمایتی اشاره نمود، اجرای این خدمات با استفاده از هماهنگی های لازم از سوی مرکز درمان در منزل درمان نو به شما این اجازه را می‌ دهد که در آرامش و راحتی در خانه خودتان به درمان‌ های لازم دست پیدا کنید، خدمات تزریقات در منزل تهرانپارس که زیر مجموعه مناطق خدمات تزریقات در منزل شرق تهران نیز است برای افرادی که نیاز به مراقبت‌ های پزشکی خاص دارند استفاده می شود که از مهم ترین آن ها می توان به افراد مسن، بیمارانی که توانایی تحرک کافی را ندارند و یا بزرگسالانی که زمان کافی برای مراجعه به مراکز درمانی را ندارند اشاره نمود، اهالی محترم محدوده تهرانپارس تهران با ما تا انتهای مطالب همراه باشید تا هر آن چیز که در رابطه با نکات مهم خدمات تزریقات در خانه محدوده تهرانپارس نیاز به دانستن دارید را خدمتتان ارائه نماییم و همچنین اگر تمایل به دریافت خدمات هم اکنون از سوی اپراتور های مرکز درمان نو دارید از طریق شماره تماس های مرکز 02122927270 و 09194685699 درخواستتان را اعلام کنید.

هزینه تزریقات در منزل تهرانپارس

هزینه خدمات تزریقات در منزل همانند سایر خدمات پرستاری طبق تعرفه های مصوبی است که وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی به مراکز درمان در منزل اعلام می نماید، در طرح درمان در منزل انجام خدمات درمانی هر ساله از سوی وزارت بهداشت و هیئت وزیران تعرفه گذاری می گردد که دانستن این تعرفه های می تواند به افرادی که می خواهند از این خدمات دریافت کنند راهنمایی و روشن سازی واضحی از هزینه های پرداختی داشته باشد، هزینه تزریقات در منزل تهرانپارس سال 1403 به شرح زیر است:

  1. هزینه تزریق سرم در منزل تهرانپارس >> 500.000 هزارتومان
  2. هزینه تزریق عضلانی در منزل تهرانپارس >>400.000 هزارتومان
  3. هزینه تزریق آمپول پودری در منزل آنتی بیوتیک >> 450.000 هزارتومان
  4. هزینه ایاب و ذهاب برای 22 منطقه داخل استان تهران >> رایگان
  5. هزینه ایاب و ذهاب برای خارج از 22 منطقه استان >> طبق تعرفه مصوب تاکسی اینترنتی

برای کاهش هزینه های درمانی می توانید از قبض خدمات مرکز درمان نو استفاده نمایید، اگر سوالی نیز دارید با ما در تماس باشید.

تزریقات در منزل تهرانپارس و نحوه دریافت آن

تزریقات در منزل تهرانپارس و نحوه دریافت آن

برای اعلام درخواست خدمات تزریقات در منزل تهرانپارس شما عزیزان می توانید به 2 طریق تماس با شماره های 02122927270 و 09194685699 درخواستتان را به اپراتور ها اعلام نمایید، در حین تماس اپراتور ها از شما در رابطه با سن، علائم بیماری، شروع علائم، نسخه دارویی، وجود تجهیزات در منزل و نوع پرستار خانم یا آقا سوال خواهند کرد و پس از آن سریعا با مجرب ترین کارشناس پرستاری تزریقات در فضای دیس پچ هماهنگ خواهد شد تا به سرعت به منزل شما اعزام گردد، این خدمات حتی در ایم تعطیل نیز قابل انجام و اجرا خواهد بود.

تزریق در منزل تهرانپارس به چند روش قابل اجراست؟

برای اجرای خدمات تزریقات در منزل تهرانپارس معمولا از 3 روش اصلی استفاده می شود، تزریق سرم و آمپول و تزریق عضلانی از مهم ترین انواع تزریقات در خانه تهرانپارس می باشد، ما برای افزایش آگاهی شما در رابطه با هر یک از انواع خدمات ذکر شده لیستی را تهیه کرده ایم که به شرح زیر می باشد:

تزریق عضلانی در منزل تهرانپارس

تزریق عضلانی معمولا برای داروهایی که نیاز به دریافت با آهستگی دارند مورد استفاده قرار می گیرد، این نوع تزریق معمولا در عضله‌ های بزرگی مانند عضله دلتوئید (در بازو)، عضله گلوتئال یا عضله ران انجام می‌ شود، با استفاده از این تزریق انواع داروهای مهم مانند کتورولاک، بتامتازون ال آ، دگزامتازون و موارد به این صورت دریافت می شود.

تزریق وریدی در منزل تهرانپارس

برای این نوع تزریقات نیز پرستار از یک کانولا یا خط وریدی که با آنژیوکت یا اسکالپ وین ایجاد شده استفاده کرده و تزریق را مستقیم به داخل رگ انجام می دهد، از دسته دارو های مهمی که در این نوع تزریق به فرد داده می شود می توان به تزریق پنتوپرازول یا هیدروکورتیزون اشاره نمود.

تزریقات در منزل تهرانپارس دارای چه اهداف درمانی است؟

تزریقات در منزل تهرانپارس دارای چه اهداف درمانی است؟

دریافت خدمات تزریقات در منزل تهرانپارس دارای مزایایی مانند افزایش راحتی و آسایش بیشتر برای بیماران، کاهش ریسک ابتلا به عفونت‌ های مرتبط با بیمارستان و ارتقای انطباق درمانی است، علاوه بر این موارد اجرای خدمات تزریقات در خانه تهرانپارس می‌ تواند زمان و هزینه مربوط به مراجعه به مراکز درمانی را نیز کاهش دهد، از مهم ترین اهمیت ها و مزایای تزریقات در منزل تهرانپارس می توان به موارد زیر اشاره نمود:

دریافت خدمات تزریقات در منزل می‌تواند برای بسیاری از افراد موثر و مفید باشد، در زیر چند دلیل برای این موضوع ذکر شده است:

  1. راحتی و آسایش بیشتر برای بیماران >> دریافت درمان در خانه به خصوص برای افرادی که مبتلا به بیماری‌ های مزمن مانند عدم حرکت کافی  توانایی رساندن خود به مراکز درمان هستند می تواند سبب راحتی و سهولت در دریافت خدمات گردد.
  2. کاهش ریسک عفونت >> با کاهش تماس با عفونت های محیط‌ بیمارستان به طور قطع خطر ابتلا به عفونت‌ های مرتبط با بیمارستان نیز کاهش می‌ یابد.
  3. صرفه‌ جویی در زمان و هزینه >> با دریافت خدمات تزریقات در منزل تهرانپارس می توان به آسانی و بدون ماندن در ترافیک و صرف هزینه های درمانی در بیمارستان و کلینیک های درمانی از این خدمات بهره مند شد.
  4. دریافت خدمات تخصصی >> اعزام مجرب ترین پزشک و پرستار به منزل حتی در ایم تعطیل به بیمار کمک می کند تا دقیق ترین و تخصصی ترین خدمات را در خانه خود دریافت کرد.

تزریق در منزل تهرانپارس در کدام نقاط بدن اجرا می گردد؟

تزریق در منزل تهرانپارس در کدام نقاط بدن اجرا می گردد؟

اجرای خدمات تزریق در منزل تهرانپارس از سوی پرستار بیمارستان در نقاط مختلف بدن قابل ارائه و اجرا می باشد، از مهم ترین مناطقی از بدن که می توان خدمات تزریق را انجام داد می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. عضله دلتوئید بازو >> تزریق عضلانی
  2. عضله باسن یا گلوتئال >> تزریق عضلانی
  3. عضله وستوس لترالیس >> تزریق عضلانی
  4. عضله وستوس فموریس >> تزریق عضلانی
  5. رگ کت هر دو دست >> رگ گیری و تزریق سرم
  6. رگ آنتروکوبیتال یا روی بازو  >> رگ گیری و تزریق سرم
  7. رگ دورسال پدیس یا روی پا در بیماران بد رگ  >> رگ گیری و تزریق سرم

تزریق سرم در منزل تهرانپارس توسط چه شخص باید انجام گیرد؟

فرد واجد شرایط برای ارائه خدمات تزریق سرم در منزل تهرانپارس باید دارای مهارت‌ ها و تجربه‌ های تخصصی باشد که حق شماست که در رابطه با آن ها اطلاعات کافی را داشته باشید، از مهم ترین ویژگی های پرستار متخصص برای تزریقات می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. تجربه کافی >> پرستاری که برای اجرای فرآیند تزریق سرم در منزل تهرانپارس اعزام می شود باید دارای آموزش و تجربه کافی در زمینه تزریقات و مراقبت‌های پزشکی باشد، داشتن کارت نظام پرستاری از مهم ترین ویژگی های پرستاران تزریقاتی درمان نو است.
  2. مهارت‌ های ارتباطی >> پرستاری که برای فرآیند وصل سرم در منزل تهرانپارس انتخاب می شود باید دارای مهارت‌ های ارتباطی عالی برای برقراری ارتباط موثر با بیماران و خانواده‌ های آنها باشد و بتواند به آنها اطمینان و اطلاعات لازم را ارائه دهد.
  3. دقت در انجام خدمات >> پرستاری که برای فرآیند تزریقات انتخاب می گردد باید دقت بالا در انجام تزریقات داشته باشد تا از هرگونه خطر یا مشکلی جلوگیری شود.
  4. توانایی حل مسائل >> پرستار تزریقاتی باید توانایی حل مسائل در مواقع اضطراری یا وقوع مشکلات در طول فرایند تزریقات را داشته باشد.

سرم تراپی در منزل تهرانپارس در چه مواردی مورد استفاده قرار می گیرد؟

سرم تراپی در منزل تهرانپارس در چه مواردی مورد استفاده قرار می گیرد؟

سرم تراپی در منزل تهرانپارس یک روش معمول برای افزایش سطح مواد مغذی و ویتامین‌ ها در بدن است، این خدمت معمولاً برای افرادی که نیاز به تقویت سیستم ایمنی، افزایش انرژی، بهبود کارکرد مغز و عصب‌ یا تقویت عملکرد عضلات دارند ارائه می‌ شود، برخی از بیماری‌ ها و وضعیت ‌هایی که ممکن است نیاز به سرم تراپی در منزل داشته باشند عبارتند از:

  1. کم خونی >> مانند کمبود آهن یا کمبود ویتامین B12.
  2. ضعف عمومی و کاهش انرژی >> مثل بیماری هایی که به کمبود ویتامین‌ های گروه B، ویتامین  C و یا دیگر مواد مغذی مرتبط باشند.
  3. حالت های افسردگی >> برخی از مواد مغذی مانند ویتامین D و اسیدفولیک ممکن است برای بهبود حالت روحی و روانی مفید باشند.
  4. تقویت سیستم ایمنی >> موادی مانند ویتامین C و روی می‌ توانند به تقویت سیستم ایمنی کمک کنند.
  5. بهبود عملکرد مغز و حافظه >> برخی از ویتامین‌ ها مانند B6، B12 و اسیدفولیک می‌ توانند به بهبود عملکرد مغز و حافظه کمک کنند.

تزریقات در منزل تهرانپارس شبانه روزی

تزریقات در منزل تهرانپارس شبانه روزی

اجرای خدمات تزریقات در منزل تهرانپارس برای آن دسته از افرادی که می خواهند از خدمات درمانی در خانه خود بهره مند شوند از ارزش و اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، دغدغه بسیاری از کاربران آن است که دریافت خدمات تزریقات در تهرانپارس آیا در ایام تعطیل یا به صورت شبانه روزی نیز امکان پذیر است؟ باید خدمت این دوستان عرض نماییم که اجرای خدمات تزریقات در منزل تهرانپارس و محدوده های نزدیک به این منطقه به صورت شبانه روزی قابل ارائه و انجام است و شما عزیزان در موتاه ترین زمان ممکن و حتی در ایم تعطیل بتوانید از این خدمات در خانه خود بهره مند گردید.

اشتراک گذاری :

درج نظر برای این مطلب

Captcha
loader
لطفا صبر کنید
  • احسان تاجداری
    احسان تاجداری
    من در تاریخ 2 مهر ماه سال 1403 از شما خدمات گرفتم بسیار خوش برخورد و مهربان بودید ممنون از شما
    ۱۷ روز پیش پاسخ نمایش پاسخ ها
مطالب مرتبط پیشنهادی

درمان نو را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

مشاوره
فوری